This will be shown to users with no Flash or Javascript.
Marketing wirusowy Narzedzia marketingu wirusowego AdWords Pozycjonowanie
Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to zapewnienie Twojej stronie czołowych miejsc w wynikach wyszukiwania najpopularniejszych wyszukiwarek. To proces dotarcia na szczyt listy wyników i utrzymania zdobytych pozycji.

Decydując się na współpracę z nami otrzymasz od nas pełne wsparcie:

  • pomożemy Ci w wyborze właściwych słów kluczowych, na terenie Warszawy dojedziemy do klienta i na spotkanie i wspólnie przeanalizujemy możliwe frazy, w przypadku klientów z poza Warszawy zrobimy telekonferencje i wspólnie ustalimy zakrez fraz do pozycjonowania.

Dobieramy takie frazy które zaowocują przede wszystkim dużą ilością zamówień, a nie jedynie dużą ilością wejść na Twoją stronę www

  • będziesz dokładnie wiedział za co płacisz – dzięki codziennym raportom będziesz miał stałą wiedzę o zajmowanych pozycjach w wyszukiwarkach
  • zapłacisz tylko za wymierne efekty i będziesz miał pewność, że Twoje pieniądze to inwestycja – płatność jedynie za miejsca z czołówki wyszukiwarek
  • Twoja strona www stanie się bardziej przyjazna dla wyszukiwarek i będzie ładowała się szybciej, dzięki optymalizacji kodu, którą wykonamy
  • będziesz pewny, że dotrzesz do zdecydowanej większości osób poszukujących Twojej oferty w internecie

Pozycjonowanie jest relatywnie najtańszą metodą promocji strony w Internecie. Sam proces pozycjonowania polega na optymalizacji kodu strony www pod kątem wyszukiwarek i stosowaniu specjalnych technik mających sprawić, że po wpisaniu konkretnej frazy to właśnie Twoja strona internetowa pojawi się na pierwszych miejscach na liście wyników. Pozycjonowanie pozwala na znaczne zwiększenie odwiedzalności strony przy zachowaniu stosunkowo niskich kosztów pozycjonowania.

 

Wyobraź sobie, jak byś się czuł, gdybyś już teraz:

  • Pokonał konkurencję w wyścigu o klientów
  • Wielokrotnie zwiększył ilość osób, które trafią na Twoją stronę i zapoznają się z Twoją ofertą
  • Dotarł przede wszystkim do klientów, którzy chcą kupić dokładnie to co sprzedajesz
  • Zwiększył ilość zamówień, dzięki dotarciu do grupy osób, które poszukują Twoich produktów i usług
  • Przestał traktować stronę www jako wydatek marketingowy i doprowadził do tego, by zarabiała dla Ciebie pieniądze

Czy już zauważyłeś, jak wiele korzyści przyniosłyby Ci pierwsze pozycje w wyszukiwarkach internetowych?

Aby skutecznie przeprowadzić pozycjonowanie Państwa strony cały proces odbywa się wg określonych etapów:

  1. Wnikliwa analiza słów kluczowych nadesłanych przez klienta.
  2. Ułożenie strategii skutecznego pozycjonowania danej witryny.
  3. Ustalenie ostatecznego kosztu pozycjonowania i warunków umowy.
  4. Optymalizacja kodu danej witryny.
  5. Zaindeksowanie strony w wyszukiwarkach (Google okres do 14 dni, WP i Interia – 1 dzień).
  6. Etap właściwego pozycjonowania, który trwa zwykle od 4-6 miesięcy. Jeśli dane hasło znajduje się już w indeksie google, pozycjonowanie trwa zdecydowanie krócej (od 2 tygodni do 2 miesięcy)

Co to jest pozycjonowanie ?

Wyszukiwarka Google jest potentatem, na którym wszyscy się wzorują. Jej pozycja jest na tyle silna, że wszyscy chcą się znaleźć w katalogach stron zindeksowanych przez jej roboty. Pozycjonowanie jest trudną i mozolną sztuką, pochłaniającą sporo środków finansowych.

Pozycjonowanie jest sztuką.
Warto zabiegać o wysoką pozycję w Google. Powód jest prosty. Znakomita większość ruchu w sieci, a więc na stronach, generowana jest przez przeglądarki.

Spróbujmy lokalnie.
W wypadku pozycjonowania na oblegane frazy, o ogólnym zasięgu, warto pomyśleć o pozycjonowaniu lokalnym np. dla stolicy fraza może brzmieć „pozycjonowanie warszawa”. Sprzyja temu pewien mechanizm wprowadzony jakiś czas temu przez Google. Działa znakomicie i ułatwia wyszukiwanie, profilując je zgodnie z miejscem położenia użytkownika. Usługa, o której mowa nazywa się- geolokalizacja.
Żeby wszystko zadziałało i przyniosło efekty, trzeba dopracować optymalizację serwisu. W tagu „title” powinna znaleźć się nazwa miasta w pobliżu, będącego odniesieniem dla geolokalizacji. Ważne są też dane teleadresowe, które oprócz podstrony z kontaktem dobrze, żeby się znalazły w spisach branżowych, z których płyną odnośniki.